ثبت نام | ورود
English
امروز جمعه 1403.1.10 Iranian Construction Engineering and Management
صفحه اصلی
طرح مهر ماندگار

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت، هیئت وزیران به استناد اصل صد و سی و هشتم قانون اساسی تصویب کرد؛ با توجه به مازاد درآمد حاصله موضوع بند(2) ماده واحده قانون بودجه سال 1390 کل کشور، مبالغی ازجانب خزانه داری کل کشور به دستگاههای اجرایی پرداخت شود تا با رعایت قوانین و مقررات مربوط هزینه شود.
بر این اساس، هفت هزار و پانصد میلیارد ریال در اختیار وزارت نیرو برای مهار آبهای مرزی و سدها و برای آب رسانی به روستاهای بدون آب آشامیدنی سالم بر اساس شاخص محرومیت(طرحهای مهر ماندگار) و ده هزار میلیارد ریال در اختیار وزارت راه و شهرسازی برای طرحهای با فناوری نوین و تکمیل و تجهیز برخی فرودگاهها و آزاد راهها و بزرگراهها و طرحهای ریلی به منظور کاهش تلفات جاده ای و افزایش شاخص عدالت در سلامت (طرحهای مهر ماندگار) قرار می گیرد.
همچنین هزار میلیارد ریال در اختیار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در اجرای اهداف بند(ب) ماده (34) قانون برنامه پنجساله پنجم توسعه (طرحهای مهر ماندگار) قرا می گیرد.
بر اساس این مصوبه، هزار میلیارد ریال نیز برای وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در اجرای اهداف بند(ب) ماده (34) قانون برنامه پنجساله پنجم توسعه (طرحهای مهر ماندگار) در اختیار وزارت راه و شهرسازی و دو هزار و پانصد میلیارد ریال در اختیار وزارت کشور برای تامین واگنهای قطار شهری شیراز، تبریز، اصفهان و کرج قرار می گیرد.
همچنین هزار میلیارد ریال در اختیار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به منظور تکمیل اماکن ورزشی (طرحهای مهر ماندگار). این مبلغ در اختیار وزارت ورزش و جوانان قرار می گیرد.
همچنین دولت، هزار و پانصد میلیارد ریال در اختیار شورای هماهنگی مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی برای تامین پانزده درصد پیش پرداخت موضوع ماده(62) قانون محاسبات عمومی کشور در خصوص پل بندرعباس - قشم (طرحهای مهر ماندگار) قرار می دهد.
بر این اساس، سه هزار میلیارد ریال برای افزایش سرمایه بانکهای دولتی برای تامین تسهیلات مورد نیاز طرحهای صنعتی و معدنی (طرحهای مهر ماندگار) اختصاص یافت.
همچنین هزار میلیارد ریال در اختیار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای تامین سود تسهیلات توسعه ناوگان حمل و نقل روستایی در جهت کاهش تلفات و مصدومان جاده ای روستایی و کاهش هزینه های درمان روستاییان ناشی از حوادث جاده ای(طرحهای مهر ماندگار). مبلغ مذکور در اختیار وزارت راه و شهرسازی قرار می گیرد.
بر اساس مصوبه دولت، هشتصد میلیارد ریال در اختیار وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به منظور بهره گیری از فناوریهای نوین برای تکمیل تالارهای فرهنگی کشور (طرحهای مهر ماندگار) قرار می گیرد.
بر این اساس، دستگاههای موضوع این تصویب نامه با تأیید دستیار ویژه رئیس جمهور اعتبارات تخصیصی را بین طرحهای مذکور توزیع خواهند کرد.



آرشيو اخبار سايت...
Copyright 2012
تعداد کاربران: 49