ثبت نام | ورود
English
امروز شنبه 1403.2.15 Iranian Construction Engineering and Management
صفحه اصلی
تا 16 ماه دیگر بزرگترین آکواریم ایران به مساحت 3000 متر مربع به بهره برداری می رسد
دیر طرح ساماندهی ناژوان گفت: تا 16ماه دیگر بزرگترین آکواریوم کشور در ناژوان اصفهان آینده احداث می‎شود.

غلامرضا ساکتی اظهار کرد: احداث آکواریوم 3 هزار مترمربعی، باغ خزندگان، تکمیل باغ پروانه‌ها، تله‌سیژ و باغ پرندگان مجموعه کوچک گردشگری در ناژوان را به یکی از جذاب‌ترین نقاط شهر اصفهان تبدیل می‎کند.

وی با بیان اینکه این مجموعه از آکواریوم‎های پنج تا 10 متری تشکیل شده و انواع ماهیان و آبزیان آب‌های شور و شیرین دنیا در آن استفاده می‎شود، تا در معرض دید افراد قرار بگیرد، اضافه کرد: طرح بزرگترین آکواریوم جهان نیز توسط پیمانکاری از کشور ترکیه در اصفهان اجرایی می‎شود.

مدیر طرح ساماندهی نا‍ژوان تصریح کرد: در این پارک از پارک‎های موجود در کشور‌های مالزی و سنگاپور الگو‌برداری شده و فاز نخست پارک تنها برای کودکان پیش‌بینی شده است، اما در آینده به سبب جذابیت فراوانی که بازی‎های آبی با خود به همراه دارد، برای بانوان و آقایان نیز پارک آبی احداث می‎شود. وی افزود: این آکواریوم در مساحت 3 هزار مترمربع در کنار مجموعه‌های دیگر نا‍ژوان احداث می‎شود.

ساکتی تاکید کرد: بزرگترین آکواریوم کشور با اعتباری بالغ بر 15 میلیارد تومان تا 16 ماه آینده در ناژوان به بهره‌برداری می‎رسد. وی با تاکید بر اینکه تمام دیدنی‎های در نظر گرفته شده برای منطقه ناژوان در کنار یکدیگر احداث می‎شوند تا گردشگران با ورود به این منطقه بتوانند به راحتی یک روز را در این منطقه سپری کنند، ادامه داد: همچنین از امکانات موجود در کوتاه‌ترین زمان بهترین استفاده را ببرند.
نقل از شاسا



آرشيو اخبار سايت...
Copyright 2012
تعداد کاربران: 42