ثبت نام | ورود
English
امروز شنبه 1403.2.15 Iranian Construction Engineering and Management
صفحه اصلی
جایزه پروژه برتر سال 2013 به پروژه تصفیه خانه آب شهر آدلاید استرالیا رسید
نت ارزیابی و انتخاب پروژه برتر در هر سال ، سنتی است که هم  PMI و هم IPMA  به عنوان دو رقیب دیرینه مدیریت پروژه در سطح دنیا اجرا می کنند.
بیش از بیست سال است که PMI همه ساله پس از ارزیابی پروژه های کاندیدا ؛ اقدام به انتخاب پروژه برتر سال و معرفی و تشویق پروژه و اعطای جایزه به پروژه برتر مربوطه می کند.
جایزه پروژه برتر  PMI که سالانه اعطا می شود (POY) Project Of the Year نام دارد و  ارزیابی پروژه های کاندیدا در PMI بر اساس نحوه استقرار استاندارد PMBOK در پروژه کاندیدا صورت می پذیرد.
بر اساس اعلام رسمی PMI  ، امسال پروژه تصفیه خانه آب شهر آدلاید استرالیا برنده جایزه پروژه برتر سال 2013 گردید

لینک اطلاعات تکمیلی و فیلم کوتاه پروژه برتر سال 2013 ....
هر پروژه برتر موسسه PMI صرفنظر از اندازه، صنعت، نوع و مکان جغرافیایی آن می تواند کاندیدای دریافت جایزه باشد همچنین ضروری است اظهارنامه پروژه بر اساس ده حوزه دانش مدیریت پروژه در PMBOK و حداکثر در 25 صفحه A4 و به زبان انگلیسی تنظیم شده باشد. اظهارنامه مذکور تا تاریخ یازدهم اسفندماه هر ماه بایستی به دفتر PMI در آمریکا پست گردد.

شرکت های بسیاری هر سال با اهداف مختلف پروزه های خود را در این فرآیند شرکت می دهند که مهمترین این اهداف عبارتند از:

  • محک زدن سیستم های مدیریت پروژه خود و آگاه شدن از نقاط ضعف و قوت آنها با صرف کمترین هزینه ممکن
  • کسب اعتبار در سطح بین المللی و گسترش بازار کار خود

انتخاب پروزه برتر سال توسط PMI به شکل متمرکز و توسط دفتر مرکزی PMI صورت می پذیرد و شاید همین موضوع یکی از تفاوت های بارز جایزه پروژه برتر PMI با جایزه پروژه برتر  IPMA (بر اساس مدلPEM) باشد چرا که IPMA علاوه بر جایزه بین المللی جوایز ملی پروژه برتر را از سوی انجمنهای مدیریت پروژه عضو نیز در هر کشور اعطاء می کند.
نقل از سایت آریانا



آرشيو اخبار سايت...
Copyright 2012
تعداد کاربران: 42