ثبت نام | ورود
English
امروز يکشنبه 1403.10.2 Iranian Construction Engineering and Management
صفحه اصلی
دانشجویان من

معرفی دانشجو: امین نجاتی، پایان نامه: مدل تصمیم گیری چندمعیاره برای انتخاب سیستم روسازی راه آهن سریع السیر

دانشجو: امین نجاتی

استاد راهنما: دکتر مهدی روانشادنیا

استاد مشاور: دکتر احسان ساده

دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی و مدیریت ساخت واحد تهران جنوب

زمینه های پژوهشی مورد علاقه: قطارهای سریع السیر، سیستم های روسازی، ساختمان های سبز، تکنولوژی های تخریب، بهینه سازی مصرف انرژی ساختمان ها.

علاقمندی ها: زبان انگلیسی، ارائه مقاله تخصصی مهندسی عمران

__________________________________________________________________

عنوان پایان نامه: مدل تصمیم گیری چندمعیاره برای انتخاب سیستم روسازی راه آهن سریع السیر

معرفی مختصری از پایان نامه:

قطارهای پر سرعت در کشورهای مختلفی از قبیل فرانسه (T.G.V ) ، ژاپن (شینکانسی) و آلمان (I.C.E ) مورد استفاده قرار دارند و امروزه قریب به اتفاق راه آهن های مدرن و پیشرفته دنیا در پی دستیابی و استفاده از تکنولوژی قطارهای پر سرعت می باشد. در کشورها از حدود ده سال قبل در قسمت های مختلف، راه اندازی قطارهای پر سرعت در مسیرهای پرترافیک همواره مطرح و مورد بحث می باشد. یکی از مهمترین پارامترهای مورد بحث در ایجاد خطوط پرسرعت سیستم روسازی مناسب این گونه سرعت می باشد و طبق تعریف خط پرسرعت خطی است که:

1.اختصاصا برای سرعت 250 کیلومتر در در ساعت به بالا ساخته و تجهیز باشد.

2.خط موجودی که برای سرعت حدود 200 کیلومتر در ساعت ارتقاء یافته باشد.

در این پروژه هدف انتخاب سیستم روسازی راه آهن سریع السیر برای گروه 1 می باشد (سرعت 250 کیلومتر در ساعت به بالا). در این گونه خطوط نوع سیستم روسازی، ریل ها، تراورس ها و ادوات و نوع اجرا و روی ساخت و هزینه های تعمیر و نگهداری و زمان عملیات تعمیر و نگهداری کاملا از سیستم کلاسیک مجزا می باشد. لذا در این پژوهش، هدف ما انتخاب سیستم روسازی راه آهن سریع السیر (به طور خاص برای کشور ایران) بوده که این امر باتوجه به شیوه تصمیم گیری چند معیاره فازی امکان پذیر می باشد و روسازی بهینه از میان چند نوع روسازی انتخاب گردد.

واژه های کلیدی: قطارهای سریع السیر، سیستم روسازی، تصمیم گیری چند معیاره، VIKOR .



آرشيو مطالب...


Copyright 2012
تعداد کاربران: 40